• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Hade det varit mars eller april hade det varit officiellt vår eftersom det har varit över 0-sträcket åtta nätter i rad.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Absolut inte. Men att kalla folk med annan härkomst för diverse fula saker och be afroamerikaner att "åka tillbaka där de kom ifrån" är definitivt rasistiskt i mina ögon.

Spot on! Stor skillnad att vilja sitt land väl och behandla och bemöta andra illa endast pga nationalitet/religion/hudfärg eller kalla vissa nationaliteter för diverse mindre smickrande ord.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Jag tror inte man har något emot ett visst folkslag för att man tycker att det är sjukt att en 60-årig afghan (exemplevis) kommer till Sverige och får lika mycket pengar i pension som en svensk undersköterska som jobbat och betalat skatt hela sitt liv.
Det är helt sinnessjukt och det är detta som skapar motsättningar. Folk kommer hit för att gå på bidrag och får lka mycket stålar som folk som jobbat röven av sig i 40 år.
50% utav alla utomeuropeer i Sverige saknar jobb...
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Jag tror inte man har något emot ett visst folkslag för att man tycker att det är sjukt att en 60-årig afghan (exemplevis) kommer till Sverige och får lika mycket pengar i pension som en svensk undersköterska som jobbat och betalat skatt hela sitt liv.
Det är helt sinnessjukt och det är detta som skapar motsättningar. Folk kommer hit för att gå på bidrag och får lka mycket stålar som folk som jobbat röven av sig i 40 år.
50% utav alla utomeuropeer i Sverige saknar jobb...

Jag håller med om mycket av det du säger. Det är retoriken kring dessa frågor som gör att debatten ibland fallerar och svart eller vitt tänkandet. Jag önskar fler kunde hålla fler tankar i huvudet samtidigt, först då skulle vi komma någonstans.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Sverige kan nog vara världens mest polariserade land, verkar inte finnas någon mitten längre.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp